menu
drukuj

2009-01-20 19:59:37

Organizacja urzędu



Urząd Miejski w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl

Obsługa Klienta - tel. (95) 7216510, fax. (95) 7216539

Godziny pracy Urzędu Miejskiego:

                Poniedziałek       7:30 - 15:30
                Wtorek               7:30 - 15:30
                Środa                 7:30 - 17:00
                Czwartek            7:30 - 15:30
                Piątek                7:30 - 14:00    
    

Przyjęcia interesantów przez Burmistrza lub wskazaną przez niego osobę - środa w godz. 14.00 - 17.45.

Burmistrz Skwierzyny

Tomasz Watros, burmistrz@skwierzyna.pl


Zastępca Burmistrza Skwierzyny

Aleksander Szperka, zastepca@skwierzyna.pl

Sekretarz Gminy

Karol Igielski, sekretarz@skwierzyna.pl


Skarbnik Gminy

Zdzisława Maląg, skarbnik@skwierzyna.pl


Referat Organizacyjny

  • Marta Piekarska - Kierownik Referatu - (95) 7216525
  • Anna Rudzka - Inspektor ds. kadr, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
    - (95) 7216522
  • Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi rady - (95) 7216516
  • Maria Adamska - Inspektor ds. meldunkowych - (95) 7216523
  • Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (95) 7216543
  • Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej - (95) 7216538
  • Radosław Wojciechowski - Informatyk, administrator bezpieczeństwa informacji
    -
    (95) 7216540
  • Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216510
  • Radosław Sochacki - Inspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216538


Referat Finansowo-Budżetowy

  • Agnieszka Laszczak - Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownik Referatu - (95) 7216537
  • Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
  • Justyna Wartecka - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
  • Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216519
  • Małgorzata Wawrzyniak - Inspektor ds. płac - (95) 7216528
  • Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216512
  • Marta Szczesiak - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
  • Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520 


Referat Gospodarki Nieruchomościami

  • Jolanta Mróz-Pawluk - Kierownik Referatu - (95) 7216533 
  • Krystyna Grabowska - Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości - (95) 7216536 
  • Aneta Pietruszka - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (95) 7216536

Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska 

  • Zbigniew Moraczyński - Kierownik Referatu - (95) 7216547
  • Bartosz Wawrzyniak - Z-ca Kierownika ds. zamówień publicznych i kontaktów z organami spółek z udziałami gminy - (95) 7216529
  • Magdalena Janas - Inspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (95) 7216535
  • Marzena Andrzejewska - Podinspektor ds. zagospodarowania przestrzennego - (95) 7216535
  • Karol Brama - Podinspektor ds. drogownictwa, melioracji i sieci energetycznych - (95) 7216532
  • Kinga Górniak - Podinspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
  • Stanisław Antkowiak - Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych


Referat Spraw Społecznych

  • Karol Igielski - p.o. Kierownik Referatu - (95) 7216531
  • Andrzej Śniadecki - Inspektor ds. oświaty - (95) 7216530
  • Maria Modlińska - Inspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i patologii społecznych - (95) 7216524


Referat Rozwoju, Promocji i Współpracy Zagranicznej

  • Joanna Dauksza - Kierownik Referatu - (95) 7216549
  • Mariusz Florczak - Inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych - (95) 7216546
  • Małgorzata Strzelczyk - Inspektor ds. rozliczania środków zewnętrznych - (95) 7216546
  • Karolina Dzierżyńska - Podinspektor ds. promocji i turystyki - (95) 7216514


Samodzielne stanowiska

  • Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.- (95) 7216542 (wtorek, środa, czwartek)
  • Janusz Siewicz - Specjalista ds. obronnych i zarządzania kryzysowego - (95) 7216517 (w godz. 7.30-13.30)
  • Anna Nakonieczna - Asystent Burmistrza - (95) 7216511
  • Dariusz Obszański - Specjalista ds. ochotniczych straży pożarnych - (95) 7216542 (poniedziałek, czwartek)
  • Artur Riedel - Asystent Burmistrza ds. promocji ochrony zdrowia - (95) 7216530


Urząd Stanu Cywilnego

  • Danuta Kozak - Kierownik USC - (95) 7216521

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Radosław Wojciechowski
Data powstania: 20.01.2009 19:59
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2012 13:11
Liczba wyświetleń: 10250

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Organizacja urzędu 25.09.2012 10:12 Radosław Wojciechowski
2 Organizacja urzędu 28.08.2012 09:09 Radosław Wojciechowski
3 Organizacja urzędu 28.08.2012 09:08 Radosław Wojciechowski
4 Organizacja urzędu 28.08.2012 09:08 Radosław Wojciechowski
5 Organizacja urzędu 23.07.2012 11:23 Radosław Wojciechowski
6 Organizacja urzędu 23.07.2012 11:22 Radosław Wojciechowski
7 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:51 Radosław Wojciechowski
8 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:51 Radosław Wojciechowski
9 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:50 Radosław Wojciechowski
10 Organizacja urzędu 02.03.2012 10:06 Radosław Wojciechowski
11 Organizacja urzędu 09.01.2012 09:35 Radosław Wojciechowski
12 Organizacja urzędu 09.01.2012 08:26 Radosław Wojciechowski
13 Organizacja urzędu 01.12.2011 08:39 Radosław Wojciechowski
14 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:18 Radosław Wojciechowski
15 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:18 Radosław Wojciechowski
16 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:14 Radosław Wojciechowski
17 Organizacja urzędu 18.10.2011 12:35 Radosław Wojciechowski
18 Organizacja urzędu 30.08.2011 10:33 Radosław Wojciechowski
19 Organizacja urzędu 05.08.2011 09:38 Radosław Wojciechowski
20 Organizacja urzędu 01.06.2011 15:42 Radosław Wojciechowski
21 Organizacja urzędu 18.05.2011 09:26 Radosław Wojciechowski
22 Organizacja urzędu 05.05.2011 14:17 Radosław Wojciechowski
23 Organizacja urzędu 05.05.2011 14:16 Radosław Wojciechowski
24 Organizacja urzędu 30.03.2011 10:40 Radosław Wojciechowski
25 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:59 Radosław Wojciechowski
26 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:59 Radosław Wojciechowski
27 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:58 Radosław Wojciechowski
28 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:57 Radosław Wojciechowski
29 Organizacja urzędu 21.03.2011 12:11 Radosław Wojciechowski
30 Organizacja urzędu 17.03.2011 12:58 Radosław Wojciechowski
31 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:42 Radosław Wojciechowski
32 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:41 Radosław Wojciechowski
33 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:41 Radosław Wojciechowski
34 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:40 Radosław Wojciechowski
35 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:32 Radosław Wojciechowski
36 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:33 Radosław Wojciechowski
37 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:31 Radosław Wojciechowski
38 Organizacja urzędu 01.02.2011 10:05 Radosław Wojciechowski
39 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski
40 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski
41 Organizacja urzędu 24.01.2011 10:03 Radosław Wojciechowski
42 Organizacja urzędu 24.01.2011 09:46 Radosław Wojciechowski
43 Organizacja urzędu 15.12.2010 12:55 Radosław Wojciechowski
44 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:59 Radosław Wojciechowski
45 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:54 Radosław Wojciechowski
46 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:50 Radosław Wojciechowski
47 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:49 Radosław Wojciechowski
48 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:47 Radosław Wojciechowski
49 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:42 Radosław Wojciechowski
50 Organizacja urzędu 02.09.2009 10:51 Radosław Wojciechowski
51 Organizacja urzędu 26.08.2009 14:55 Radosław Wojciechowski
52 Organizacja urzędu 07.08.2009 12:14 Radosław Wojciechowski
53 Organizacja urzędu 01.07.2009 16:21 Radosław Wojciechowski
54 Organizacja urzędu 04.05.2009 12:33 Radosław Wojciechowski
55 Organizacja urzędu 29.01.2009 11:33 Radosław Wojciechowski
56 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:33 Radosław Wojciechowski
57 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:06 Radosław Wojciechowski
58 Organizacja urzędu 28.01.2009 09:38 Radosław Wojciechowski
59 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski
60 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski
61 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski
62 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski
menu