menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2009-01-20 19:59:37

Organizacja urzędu


Urząd Miejski w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl

Sekretariat - tel. (95) 7216510, fax. (95) 7216539

Godziny pracy Urzędu Miejskiego: poniedziałek - piątek w godz. 7.15 - 15.15.
Przyjęcia interesantów przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza - środa w godz. 12.00 - 15.15.

Burmistrz Skwierzyny

Tomasz Watros, burmistrz@skwierzyna.pl


Zastępca Burmistrza Skwierzyny
Ryszard Szymański - tel. (95) 7216515,

Sekretarz Gminy

Wiesław Melcer, sekretarz@skwierzyna.pl


Skarbnik Gminy

Zdzisława Maląg, fb@skwierzyna.pl


Referat Organizacyjny

  • Wiesław Melcer - Kierownik Referatu - Sekretarz Gminy - (95) 7216525
  • Anna Rudzka - Inspektor ds. kadr, pełnomocnik ochrony informacji niejawnych
    - (95) 7216514
  • Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi rady - (95) 7216516
  • Krystyna Grabowska - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej oraz archiwum zakładowego - (95) 7216511
  • Maria Adamska - Inspektor ds. meldunkowych, kierownik Kancelarii Tajnej - (95) 7216523
  • Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (95) 7216543
  • Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.- (95) 7216542
  • Radosław Wojciechowski - Informatyk, administrator bezpieczeństwa informacji
    -
    (95) 7216540
  • Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi sekretariatu - (95) 7216510


Referat Finansowo-Budżetowy

  • Zdzisława Maląg - Skarbnik Gminy - Kierownik Referatu - (95) 7216513
  • Agnieszka Laszczak - Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownika Referatu - (95) 7216537
  • Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
  • Justyna Wartecka - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
  • Zofia Izydorczyk - Inspektor ds. księgowości podatkowej - (95) 7216519
  • Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216519
  • Małgorzata Wawrzyniak - Inspektor ds. płac - (95) 7216528
  • Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216512
  • Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. obsługi kasowej urzędu - (95) 7216531 
  • Patrycja Gaweł - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520


Referat Obsługi Inwestora

  • Damian Prędki - Inspektor ds. planowania przestrzennego, obrotu mieniem
    i oddziaływania inwestycji na środowisko - (95) 7216533
  • Magdalena Janas-Zajk - Inspektor ds. ochrony środowiska oraz ewidencji mienia komunalnego - (95) 7216533
  • Jolanta Mróz-Pawluk - Inspektor ds. zarządzania mieniem komunalnym - (95) 7216536
  • Marzena Andrzejewska - Podinspektor ds. zagospodarowania przestrzennego - (95) 7216536
  • Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (95) 7216524


Referat Inwestycji i Planowania

  • Agnieszka Jamrowska - Stanowisko ds. planowania i rozliczania gminnych inwestycji sanitarnych - Kierownik Referatu Inwestycji i Planowania - (95) 7216535
  • Zbigniew Czapliński - Podinspektor ds. inwestycji, planowania i sieci energetycznych - (95) 7216532
  • Kamila Majchrzak - Inspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
  • Paweł Lechowicz - Podinspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
  • Małgorzata Strzelczyk - Podinspektor ds. pozyskiwania, monitorowania i rozliczania środków pomocowych - (95) 7216529


Referat Spraw Społecznych

  • Andrzej Śniadecki - Kierownik Referatu (stanowisko ds. oświaty) - (95) 7216530
  • Małgorzata Kubiec - Inspektor ds. promocji i polityki informacyjnej Gminy - (95) 7216541
  • Marta Piekarska - Inspektor ds. turystyki, współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz rewitalizacji - (95) 7216514
  • Katarzyna Adamska - Podinspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i patologii społecznych - (95) 7216534


Samodzielne stanowiska

  • Agnieszka Bejnarowicz - Radca prawny - (95) 7216526
  • Marian Nowakowski - Specjalista ds. obronnych, zarządzania kryzysowego oraz nadzoru nad ochotniczymi strażami pożarnymi - (95) 7216517


Urząd Stanu Cywilnego

  • Danuta Kozak - Zastępca kierownika USC - (95) 7216521


Straż Miejska

  • Marek Wartecki - Inspektor Straży Miejskiej - (95) 7216544

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Radosław Wojciechowski
Data powstania: 20.01.2009 19:59
Data ostatniej modyfikacji: 24.01.2011 10:03
Liczba wyświetleń: 2680

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Organizacja urzędu 24.01.2011 09:46 Radosław Wojciechowski
2 Organizacja urzędu 15.12.2010 12:55 Radosław Wojciechowski
3 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:59 Radosław Wojciechowski
4 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:54 Radosław Wojciechowski
5 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:50 Radosław Wojciechowski
6 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:49 Radosław Wojciechowski
7 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:47 Radosław Wojciechowski
8 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:42 Radosław Wojciechowski
9 Organizacja urzędu 02.09.2009 10:51 Radosław Wojciechowski
10 Organizacja urzędu 26.08.2009 14:55 Radosław Wojciechowski
11 Organizacja urzędu 07.08.2009 12:14 Radosław Wojciechowski
12 Organizacja urzędu 01.07.2009 16:21 Radosław Wojciechowski
13 Organizacja urzędu 04.05.2009 12:33 Radosław Wojciechowski
14 Organizacja urzędu 29.01.2009 11:33 Radosław Wojciechowski
15 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:33 Radosław Wojciechowski
16 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:06 Radosław Wojciechowski
17 Organizacja urzędu 28.01.2009 09:38 Radosław Wojciechowski
18 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski
19 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski
20 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski
21 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski
menu