menu
drukuj

2009-09-16 14:44:09

ZP-341-22/09


Modyfikacja treści SIWZ

Skwierzyna, 16.09.09r.

 

 

ZP-341-22/09

 

     Otrzymują:

                      Wykonawcy, którzy zapoznali się z

treścią SIWZ

                                 Opublikowano na stronie Zamawiającego

                         www.bip.skwierzyna.samorzady.pl 

 

 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-22/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na ul. Mickiewicza w Skwierzynie, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 142675-2009 z dnia 28.08.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/

 

MODYFIKACJA
treści SIWZ



 

Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na ul. Mickiewicza w Skwierzynie w zakresie:

 

  1. 1.)  Rozdział III ust. 1 Warunki rozliczenia inwestycji SIWZ brzmiał:
 

  1. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego i końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
  2. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:
  • ilości faktur : dwie faktury
Zapłata za fakturę końcowego odbioru i odbioru końcowego następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury (przez Inspektora Nadzoru).

 

 

 

 

Otrzymuje brzmienie:

 

  1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
  2. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:
  • ilości faktur : jedna faktura
 

Zapłata za fakturę końcowego odbioru następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury (przez Inspektora Nadzoru).

7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.

     8. Wykonanie  robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia

 

2.)  Rozdział IV SIWZ Termin wykonania zamówienia brzmiał:

„Zamówienie będzie realizowane w okresie do 15.11.2009r."

 

Otrzymuje brzmienie:

 

„Zamówienie będzie realizowane w okresie do 10.12.2009r."

 

 

 

3.) Projekt umowy (załącznik do SIWZ) brzmiał:

§ 2

4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu ustala się do 15.11.2009r.

 

Otrzymuje brzmienie:

§ 2

4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu ustala się do 10.12.2009r.

 

§ 5

3. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób  

  • ilości faktur - dwie faktury ,
Zapłata za fakturę odbioru końcowego oraz odbioru częściowego następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury przez Inspektora Nadzoru.

 

Otrzymuje brzmienie:

§ 5

3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.

4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:

  • ilości faktur : jedna faktura
 

Zapłata za fakturę końcowego odbioru następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury (przez Inspektora Nadzoru).

5.  Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.

     6. Wykonanie  robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia

 

Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:

 

Termin składania ofert:  24.09.09r., godz. 11.00

 

 

Termin otwarcia ofert:   24.09.09r., godz. 12.00

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 




Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 16.09.2009 14:44
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 900

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu