menu
drukuj

2012-11-20 14:47:39

ZP.271.5.2012


Ogłoszenie o zmianie treści zapytania cenowego - na zakup i dostawę materiałów plastycznych, piśmienniczych i kserograficznych.

Znak sprawy: ZP.271.5.2012                                                           Skwierzyna 20.11.2012 r.    

 

Zmiana treści zapytania cenowego

na zakup i dostawę materiałów plastycznych, piśmienniczych i kserograficznych

z dnia 07.11.2012 r.

 

 Zmianie ulega Wykaz materiałów, pomocy i sprzętów do realizacji Projektu „Równy start":

  1. Ołówki HB - razem 41 szt.
 

Wykaz materiałów, pomocy i sprzętów do realizacji Projektu „Równy start" otrzymuje nowe brzmienie:

      1. Ołówki HB - razem 31 szt.



Pozostałe zapisy Zapytania cenowego pozostają bez zmian.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Bartosz Wawrzyniak
Data powstania: 20.11.2012 14:47
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 654

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu